reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Palenikova

Zuzana Palenikova

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jednoducha osobka, ktorej chyba vela krat Slovensko, rodina a priatelia... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Moje dve lasky

Zuzana Palenikova

Moje dve lasky

Dnes bol velmi zly den, nejaka som precitlivela....Po praci som zasla na nakup do supermarketu a nahodou vedla nakupovala rodinka s postihnutym dietatkom. Chlapcek mohol mat asi 8 rokov...nadherne dieta...na voziku

  • 20. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Vodicak a ci arabstina???

Zuzana Palenikova

Vodicak a ci arabstina???

Hned na uvod, kedze pisem v blogu prvy krat, vsetkych pozdravujem a velmi sa tesim ze mozem PISAT SLOVENSKY!!! Hura!!! Mozno moje pisania, clanky, uvahy atd budu nudne, neviem, zijem v arabskej krajine (takze kto nema rad tieto krajiny ani nech neotvara moje clanky...hahaha) To co tu chcem vyjadrit vela krat porovnavam s mojou rodnou krajinou Slovenskom. Takze ak mate radi srandu nech paci.... A dakujem mojej najlepsej priatelke ze mi dala motiv ako sa odventilovat. Vdaka moja Cmuk!!! Chybas mi...

  • 20. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
reklama
SkryťZatvoriť reklamu